Politica de retur

Urban Shoestore doreste sa isi multumeasca clientii in proportie de 100%! Stim ca acest tel e greu de atins si vor exista clienti care vor dori sa restituie produsele cumparate de la noi. Intelegem acest lucru si dorim sa venim in ajutorul acelora dintre voi care dintr-un motiv sau altul doresc sa returneze produsele sau sa le schimbe.

Primul schimb de marime/model este gratuit, insa doar primul! Si doar in intervalul de 14 zile calendaristice de la data achizitiei! În cazul în care ultima zi a termenului este o zi nelucrătoare, se prelungeşte termenul de retur în mod corespunzător.

Conditiile in care le puteti returna/schimba sunt:

A. Renuntarea la produsele cumparate fara invocarea vreunui motiv, conform legii comertului la distanta (Ordonanta Guvernului nr. 34/2014) OUG 34/2014

Daca produsul comandat nu este ceea ce ti-ai dorit, il poti returna pentru a fi schimbat sau pentru restituirea valorii produsului, mai putin cheltuielile de transport  (practic daca ai avut transport gratuit la livrare respectiv returnarea schimbului de produse tur-retur), intr-un interval de timp de 14 zile calendaristice de la data achizitiei, fara invocarea unui motiv si fara penalitati.

Pasii de urmat pentru RETURNAREA produsului:

  1. 1. Compleaza formularul de retur. Acest lucru este necesar pentru a putea procesa in termen cat mai scurt returul si a-ti trimite un produs inlocuitor sau pentru a-ti restitui banii.
  2. 2. Ambaleaza produsele pe care doresti sa le returnezi. Produsul in ambalaj original trebuie pus in alta cutie astfel incat nici produsul, nici ambalajul sa nu sufere deteriorari.
  3. 3. In colet adauga talonul de garantie (unde e cazul) si formularul de retur completat (in caz ca nu l-ai completat si trimis deja spre noi).
  4. 4. Cheama curierul si trimite cu o firma de curierat rapid coletul cu produsele catre adresa magazinului Urban Shoestore din Oradea, achitand taxa de transport, catre str. Matei Corvin nr. 78, Judetul BIHOR.


ATENTIE:

  • NU primim retururi prin Posta Romana!
  • Te rugam urmareste traseul coletului tau pentru a fi sigur/a ca acesta a ajuns la adresa magazinului Urban Shoestore.
  • Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de catre client.
  • Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in cel mult 30 de zile de la Retur prin transfer bancar in contul IBAN specificat in Formularul de Retur.
  • Nu preluam colete trimise cu ramburs de catre clienti sau incaltaminte purtata

 

SCHIMBAREA produselor:

  1. 1. Completeaza Formularul de Retur, unde la modalitate de compensare, veti alege " Schimbare de Produse". In urma completarii formularului, urmeaza sa fiti contactati de catre firma de curierat Fan Courier pentru ridicarea coletului. Trimite coletul cu produsele catre adresa magazinului Urban Shoestore din Oradea,str. Matei Corvin nr. 80, Judetul Bihor
  2. 2. Va rugam sa selectati modelul si marimea dorita (ex: model 578 si selectez marimea dorita, dar care sa si fie existenta pe stoc)
  3. 3. Ambaleaza produsele pe care doresti sa le returnezi. Produsul in ambalaj original trebuie pus in alta cutie/punga astfel incat nici produsul, nici ambalajul sa nu sufere deteriorari. (VA RUGAM SA NU APLICATI BANDA ADEZIVA PE CUTIA ORIGINALA! )
  4. 4. Daca sunteti la PRIMUL schimb cheltuielile vor fi suportate de catre noi, daca veti trimite coletul cu Fan Courier, iar la plata coletului veti bifa "Plata la Destinatar" (ATENTIE: aceasta regula este valabila doar in intervalul celor 14 zile calendaristice de la data achizitiei)

Daca ati mai efectuat alt schimb, cheltuielile de transport dus-intors vor fi suportate de catre client (in intervalul celor 14 zile calendaristice de la prima achizitie)

 


Important:

  • Produsele returnate, cat si ambalajul lor ( de exemplu cutiile pentru incaltaminte care reprezinta un accesoriu al acestora) trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, fara urme ale utilizarii. Coletul in care returnezi produsul trebuie sa mai contina si etichetele intacte ale produselor.
  • Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru repararea sa (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat (nu purtat), ori refuzul returului .
  • Taxele de transport pentru schimb vor fi suportate de catre cumparator, tur-retur, in cazul returnarii schimbului

 

B. Produse defecte sau care prezinta deteriorari in momentul primirii

Facem tot posibilul ca produsele sa fie livrate fara defecte. Insa in cazul in care primesti un produs defect, tot ce ai de facut este sa contactezi echipa Urban Shoestore (telefon: +40 741 242 287, adresa: Str. Matei Corvin nr. 78, Judetul BIHOR, email: office@urbanshoestore.ro) si vom aranja ca produsul sa fie inlocuit. Si in acest caz te rugam sa completezi Formularul de Retur. Daca produsul primit este nefunctional in primele 24-72 de ore de la receptie, poti reclama acest lucru si solicita inlocuirea produsului cu un produs nou sau rambursarea contravalorii acestuia. In cazul produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, iti recomandam sa refuzi receptia lor.

C. Produse livrate gresit

Daca ti s-a livrat alt produs decat cel comandat, te rugam sa semnalezi cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Procedura de returnare incepe tot prin completarea Formularului de Retur. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, vei plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, vei primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.

Abonează-te pentru a fi la curent cu noutățile și promoțiile noastre
  Produsul a fost adăugat în coș